امروزه تعداد بیشماری از مدلهای کسب و کار نوآورانه در حال ظهور هستند. صنایع کاملا جدیدی در حال شکلگیری میباشند و همزمان صنایع قدیمی در حال فروپاشی هستند. شرکت های تازه وارد، رقبای پرسابقه را که برای بقا به شدت در حال بازآفرینی خود هستند، به چالش میکشند. از این رو آشنایی با چگونگی طراحی مدلهای کسب و کار اهمیت زیادی دارد. به همین جهت انجمن علمی دانشکده راه آهن برای آشنایی هر چه بیشتر علاقهمندان به روشهای طراحی مدل کسب و کار روز یکشنبه 5 دی ماه سال1395 در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی راهآهن به برگزاری کارگاه "طراحی مدل های کسب وکار" اقدام کرد. تدریس این کارگاه بر عهده آقای محمد جعفری، دانش آموخته رشته MBA و مشاور کسب و کارهای نوپا بود. او ابتدا مطالبی تحت عنوان انواع مشتری و نحوه رساندن خدمات به دست مشتری، انواع خدمات ارائه شده به مشتری و همچنین انواع مدل کسب و کار را بیان کرد.
0
0 |